קידום אתרים אורגני (SEO)

בוא ותתקדם בגוגל

קידום אתרים אורגני (SEO) - מעלה אותך גבוהה בתוצאות החיפוש

demo-attachment-264-Group-9279
SEMRUSHקידום-אתרים
קידום אתרים
קידום-אתרים---זפו
demo-attachment-342-Group-29
קידום אתרים בגוגל
google_analytics
screamingfrog קידום אתרים

קידום אורגני (SEO)

בואו לקדם את האתר שלכם לתוצאות הראשונות בגוגל. קידום למקום הטבעי שבו האתר שלך צריך להיות. קידום אורגני הוא המהלך הטוב ביותר לאתר שלכם, אתר שנמצא בעמוד הראשון בגוגל בתוצאות האורגניות הוא אתר שנכנסים אליו המון אנשים ובכך מגדיל משמעותית את הלידים לעסק ואת ההכנסה.

הקידום האורגני הוא אחד השירותים היותר מעניינים לנו אנשי ה – SEO משום שהוא חושף אותנו לעסק שלכם ולעומקם של דברים. ככה שאנחנו נהנים ללמוד תחומים חדשים (התחומים שבהם אתם מומחים) ועוזרים לכם להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל. התהליך הינו תהליך ארוך יחסית והתוצאות לא מגיעות מיד, אבל הסבלנות משתלמת וזוהי השקעה לטווח ארוך. אם ברצונכם לקבל כבר עכשיו תוצאות אנו מזמינים אתכם לבקר גם בשירות הפרסום הממומן שבו התוצאות הן יחסית מידיות.

מה זה קידום אורגני (SEO)?

קידום אתרים אורגני נקרא בשפה המקצועית SEO זהו קיצור של Search Engine Optimization. מטרתו הוא לשפר את מיקום האתר במנועי החיפוש, בביטויים הנשאלים על ידי הגולשים ושקשורים לנושא האתר אותו אנו מקדמים. כשאנחנו מקדמים אתרים במנועי החיפוש אנו מתמקדים בעיקר במנוע החיפוש הגדול בעולם שזוהי Google.  

מנועי החיפוש עובדים בצורה כזאת שבו גולש כותב ביטוי שאותו הוא מחפש, ומנוע החיפוש מחזיר תוצאות שמסודרות לפי הרלוונטיות לשאלה שנשאל ומאפשרים לגולש למצוא אתרים שבהם יקבל את התשובה לשאלה ששאל. רוב הגולשים יצפו רק בתוצאות המתקבלות בראש הדירוג (בדרך כלל בדף הראשון ומעטים מהם גם בדף השני). בשל כך בעלי האתרים רוצים להופיע בראש הדף הראשון ובכך לגרום לגולשים להיכנס אל האתר שלהם.

למה זה חשוב? ולמה אני צריך את זה?

לכל אתר יש מטרה, והמטרה היא למכור שירות / מוצר מסוים בין אם זה אתר תדמית ואנו רוצים שיגיעו אלינו לקוחות דרכו ובין אם זה אתר מכירות שבו אנו רוצים למכור מוצרים דרכו. בגלל התופעה בה הגולשים לא עוברים לדף השני, השלישי והלאה יש לנו את הרצון להימצא בשאילתות מסויימות בדף הראשון. ובכך להיחשף ללקוחות. כאשר אחנו לא נמצאים בתוצאות הראשונות הסבירות הגבוהה היא שלא יגיעו לאתר שלנו גולשים. נניח שיש לכם חנות (פיזית, לא באינטרנט) והחנות שלכם נמצאת במקום נידח שאף אחד לא עובר בו. בנוסף אתם לא מפרסמים את החנות, ומי שמגיע אליכם לחנות אלה רק עוברי אורח שהגיעו אליו במקרה. סביר להניח שכמות המכירות שלכם הייתה נמוכה ביותר. אותו הדבר עם אתר אינטרנט! אנו רוצים להביא את החנות שלכם והפרסום שלכם למקום המרכזי שבו עוברים כל הגולשים.

למה להשקיע בקידום אורגני?

קידום אורגני הינו השקעה לתווך הארוך. אנו משקיעים בקידום עכשיו ולאחר שאנו מגיעים לתוצאות הרצויות (לפחות הגעה לדף ראשון) אנו יכולים להפסיק להשקיע הרבה בקידום האורגני והתוצאה של מה שהשגנו ישארו. משמע, אם קידמנו את האתר בביטוי מסויים וכרגע התוצאה היא שהאתר שלנו בביטוי זה נמצא במקום הראשון או השני בגוגל, אם נפסיק את הקידום האורגני התוצאות ישארו במקום זה עוד זמן רב! הרעיון הוא לקדם את האתר בתווך זמן מסויים ולאחר מכן להפסיק להשקיע בפרסום. לאומת זאת בפרסום ממומן ההשקעה היא לתווך הקצר משמע אם אנו מפרסמים בפרסום ממומן אנו נופיע בתוצאות הראשונות של גוגל בביטוי מסויים שהגדרנו כל עוד אנו משלמים על זה. לצד התוצאה שבה אנו נמצאים יהיה סימן ובו יהיה כתוב מודעה ברגע שנפסיק לשלם על פרסום האתר שלנו הוא יעלם ממקום זה. השקעה בקידום אורגני משתלמת לעסק על מנת להמשיך להביא לקוחות אל האתר והעסק ללא השקעה רציפה בפרסום. כך נוכל להגדיל את כמות הלקוחות ולמזער את ההוצאה על פרסום.

ממה מורכב קידום אורגני (SEO)?

קידום אורגני מורכב משלל מרכיבי אופטימיזציה שנדרש לעשות לאתר. כאשר אנו נדרשים לעשות אופטימיזציה לאתר על פי דרישות מנועי החיפוש. מרביתן הן טכניות ועוסקות בניקיון של הקוד, תיקון מבנה האתר והיררכיה של הדפים באתר, תיקון שגיאות ועוד. בנוסף, תכנון של מילות מפתח לקידום ביטויים באתר, מחקר מתחרים, הזנת תכנים חדשים (בעיקר בבלוג) והוספת קישורים נכנסים מאתרים בעלי סמכות. 

מהם החלקים החשובים בקידום אורגני (SEO)?

01

טיפול באתר

אחד מהשלבים הראשונים שאנו עושים כאשר אנו מקבלים אתר לקידום SEO הוא הטיפול הפנימי באתר וחיבורו לכלים של גוגל. אנו מחברים את האתר ל Google Analytics ול – Google Search Console. לאחר החיבור של גוגל לאתר אנו מתחילים לטפל באתר עצמו מבחינת מילות מפתח וביטויים שאותם נרצה לקדם בגוגל את האתר שלנו. 

02

מילות מפתח

השלב הזה הוא קריטי להבנת האתר והמתחרים שלנו בשוק. לאחר ניתוח ומחקר מילות מפתח אנו מתחילים לסדר את העמודים באתר על פי מילות המפתח שהגדרנו. בנוסף, אנו עורכים גם מחקר מתחרים על מנת לקבל רעיונות נוספים שלא חשבנו עליהם וכדאי לקדם את האתר שלנו גם בביטויים אלה.

03

אופטימיזציה

אחרי שהגדרנו יעדי מפתח (דרך המחקר שעשינו) אנו מתחילים בביצוע אופטימיזציה של האתר. אנו נדאג שהאתר והעמודים שבו כמו גם התמונות סרטוני וידאו וכל שאר המדיה הקיימת באתר תתקדם על פי מחקר המילים שלנו. אנו נדאג שהתוצאות של הדפים שלנו יראו טוב בגוגל ואגב, אנו מקדמים גם ביתר מנועי החיפוש כגון Bing אבל מתמקדים בגוגל.

04

תוכן וקישורים

חלק מהקידום, ואחד הדברים החשובים לקידום הוא תוכן. על מנת לקדם כמה שיותר מילות מפתח וכמה שיותר דפים שדרכם יהיה ניתן למצוא את האתר שלנו, להגיע אלינו ולהשאיר לנו פניות הוא כתיבת תוכן איכותי לעמודים באתר ובבלוג של האתר (עמוד מאמרים). בנוסף גוגל גם מודדת את כמות הקישורים הנכנסים אלינו לאתר ממקורות שונים שגוגל סומכת עליהם.