מיתוג

הופכים עסק למותג

מיתוג עסקי הנותן מעטפת שלמה לעסק שלכם. החל מעיצוב לוגו ועד לבידול עסקי מנצח שמזהים אותו מרחוק.

demo-attachment-264-Group-9279
מיתוג
demo-attachment-342-Group-29
ps
id
ai

מיתוג

מיתוג מתבטא ברגש, בעמדה והתפיסה הצרכנית לגבי עסק מסוים, מוצר או שירות שניתן על ידי העסק. על מנת לייצר מותג צריך להתחיל באסטרטגיית שיווק המאופיינת במטרות, יעדים ובידול. מטרת המיתוג היא ליחס לעסק ערכים חיוביים כגון אמינות, מקצועיות, יוקרה, תמורה והנאה. 

מיתוג הוא התדמית של העסק שלך. הוא מגדיל את הרווחים, הוא הופך את המוצרים או השירותים לך למשהו שזוכרים. מרבית האנשים נוטים לחשוב שמיתוג הינו עיצוב לוגו בלבד, אבל לא כך הדבר. עיצוב לוגו הוא חלק בלתי נפרד ממיתוג העסק אבל המיתוג מתחיל באסטרטגיית שיווק שלמה המאופיינת במטרות, יעדים ובידול העסק מעסקים אחרים ומשפעים בסופו של דבר על הצרכן ועל החלטות הרכישה שלו.

אז מה אנחנו עושים במיתוג?

מיתוג

עיצוב לוגו

עיצוב מוצר

עיצוב חוברת קטלוג

עיצוב כללי

איך עושים מיתוג?

את המיתוג העסקי מתחילים בשיחת אפיון והגדרת יעדים שיווקיים של העסק. על מנת לייצר מיתוג מושלם אנו צריכים לייצר אסטרטגיה שיווקית. בכל שיחת אפיון עולות השאלות כמו מה העסק מוכר? מי קהל היעד של העסק? למי אנחנו מפרסמים ומה סוג הפרסום? איפה אנחנו הולכים למכור?  אנו בודקים את המתחרים בשוק, מאפיינים את השירותים או המוצרים שלכם ובודקים את קהל היעד שלכם. לאחר מכן בוחרים ביחד את צבעי המותג החדש, ואיך אתם הייתם רוצים לראות אותו. 

לזהות את החולשה של המתחרים ולהביא רעיון שיווקי חדש

סקר שוק

החלק החשוב ביותר בבניית המותג הוא להבין מה המתחרים שלנו עוד לא עשו ולהמציא רעיון חדש או במילה אחת בידול. המיתוג חשוב לעסק שלך על מנת שהצרכנים יכלו לזהות את המוצרים או השירותים שלך. כאשר אין מיתוג לעסק הצרכנים אינם מבדילים בין המוצרים שלך לבין המוצרים של המתחרים שלך והתחרות נעשית בעיקר בהורדת מחירים, מה שגורם להפסדים של העסק. כאשר העסק ממותג ומבודל משאר העסקים בתחום, הצרכנים רוצים את המותג, מה שמאפשר לעסק להתחרות בשוק ללא הורדת מחירים. מיתוג יוצר רגש, אמפטיה ואהבה לעסק הממותג, דואגת לעסק להיות  במעמד חברתי ולצרכן לרכוש את המוצר בצורה אמוציונלית הפועלת מתוך רגש.

 

עיצוב לוגו

הבסיס של עיצוב לוגו מתחיל בבניית הזהות של העסק. לפני עיצוב הלוגו אנו מתחילים באפיון העסק, מה העסק מוכר? מי קהל היעד? ומה מטרות העסק. לאחר מכן אנו חושבים על מה העסק שלנו רוצה להגיד, אל מי הוא הולך לדבר, מה הם הצבעים שאנחנו רוצים לעסק שלנו, מה המטרה השיווקית שלנו ועוד. לאחר שענינו על כל השאלות האלה נחליט איך אנו רוצים שהלוגו ייראה. האם הוא לוגו שמסמל יוקרתיות? האם הלוגו פשוט או מתוחכם? האם הוא ידבר בשפה חדשנית או בשפה נוסטלגית? האם הוא יהיה נקי? צבעוני? או אולי איורי. 

לוגו מקצועי שומר על המותג חזק וגורם ליצירת רגשות אצל הצרכנים

דוגמאות ללגו

דוגמאות ללגו

עיצוב מוצר

עיצוב מוצר הינו עיצוב של התוויות המודפסות / המודבקות על המוצר ומבדילות את המוצר שלכם משאר המוצרים בשוק. כאשר אנו מעצבים תוויות למוצרים אנו מחויבים לכללים ברורים הנוגעים גם לחוק. לדוגמא בתוויות מוצר לשוק המזון אנו מחויבים להתאים את המוצר לשוק ולהכניס לתוך העיצוב גם את התוויות האדומות של “סוכר בכמויות גבוהות” וכד’. בנוסף אנו מכניסים לתוויות טבלת ערכים תזונתיים ואלרגנים. 

מוצרים שמעוצבים נכון גורמות לעליה ניכרת בשיווק המוצר ובמכירה שלו ללקוח הסופי

היתרונות של עיצוב מוצר

כאשר המוצרים שלנו נראים ויזואלית טוב על המדף עם צבעי המותג ועיצוב מקצועי, המכירות של המוצר עולות. הרוב המכריע של הצרכנים בשוק קונים את המוצרים שלהם קודם כל בעיניים.

עיצוב מוצר

עיצוב חוברת קטלוג

אחד מערוצי השיווק, בעיקר בשיווק מודפס (פרינט) הוא תכנון וייצור של חוברת קטלוג מוצרים. חוברת קטלוג הינה דרך מצויינת להגיע אל קהל היעד שלנו עם כל המוצרים אותם אנו רוצים לשווק בחבילה אחת עטופה בעיצוב מקצועי המשדר אמינות ומקצועיות של המותג. החוברת בנוייה ממספר דפים מעוצבים הגורמות למוצרים שלנו להיראות טוב יותר ומזמינים יותר. את חוברת הקטלוג ניתן להוציא גם למדיה הדיגיטלית המאפשרת לשלוח את הקטלוג הישר למייל של הלקוח או לטלפון שלו.

עסקים המוציאים קטלוג שנתי של המוצרים שלהם נהנים מלקוחות חדשים וקידום מכירות

היתרונות של חוברת קטלוג מודפסת או דיגיטלית

עם חוברת קטלוג אתם יכולים להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים אשר מקבלים את סל המוצרים או השירותים שלכם בחבילה אחת יפה ומעוצבת. עם הסברים ותוכן שיווקי על כל אחד מהמוצרים או השירותים שניתן לרכוש אצלכם.

עיצוב קטלוג

עיצוב קטלוג

עיצוב כללי

אז מה עוד אנחנו מעצבים? אנו מעצבים גם כרטיסי ביקור, פולדרים, רולאפים, מכתביות, שלטים, תפריטים למסעדות, עיטוף לרכבים ומשאיות ועוד. בקיצור כל דבר שצריך עיצוב או מיתוג. תחת העיצוב שלנו עברו ועוברים עסקים רבים. אנו עובדים עם מספר בתי דפוס בצורה הדוקה ומספקים עבודה עם הרבה חיוך, סבלנות והקשבה ללקוח.

השלבים בהם אנו עובדים בבניית אתר

01

פגישת אפיון

בשלב הראשון, אנו נגיע אליכם לבית העסק בכדי להיפגש אתכם, להרגיש את העסק שלכם, לגעת בלב שלו ולקבל את האנרגיות שלו. אנו עושים זאת בכדי שנבין בדיוק כיצד לאפיין אותו בצורה הטובה ביותר ומה תהיה הדרך השיווקית הנכונה עבורכם. זהו השלב שבו אנו מרכזים את כל החומרים לאתר, ומתחילים לעבוד על מטרת האתר והרעיון העיצובי שלו . שלב זה נעשה בשיתוף פעולה מלא שלכם על מנת שנגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורכם. בנוסף אנו מבצעים בדיקות של תחרות, מיהו המתחרה הישיר שלכם והמתחרים העקיפים שלכם, קהל יעד אליו מכוון האתר, מילות מפתח רלוונטיות וכד’.

02

כאן בונים בכיף

בשלב זה אנו מיישמים את כל הדגשים והנקודות עליהם דיברנו בשלב הקודם ומתחילים בבנייה ועיצוב האתר. זהו השלב שבו האתר מתחיל לרקום עור וגידים. גם שלב זה בדומה לשלב הקודם נעשה בשיתוף פעולה מלא ובצורת העבודה הייחודית שלנו “עד שייצא עשן לבן”. בשלב זה אנו נאסוף מכם את החומרים הרלוונטים. אל דאגה! אנו נעזור לכם להשלים כל מה שיהיה חסר. בשלב זה האתר יעלה על כתובת URL זמנית ואתם תכלו לצפות בכל זמן נתון בשלבי ההתקדמות והבנייה של האתר.

03

בקרת איכות ו QA

QA הוא קיצור של Quality Assurance או בעברית בקרת איכות. עם סיום בניית האתר, אנו עורכים סידרה של בדיקות איכות בכדי לוודא שאכן כל קישור וכפתור פועלים בצורה תקינה, האתר מותאם רספונסיבית למסכים שונים ועוד שורה של בדיקות נוספות. זהו השלב שבו אנו נעלה את האתר ל Domain משלכם, נדאג שהוא מאובטח ומהיר, נבדוק שוב שהכל תקין ונחבר אותו לגוגל.

04

עושים איתך דרך

QA הוא קיצור של Quality Assurance או בעברית בקרת איכות. עם סיום בניית האתר, אנו עורכים סידרה של בדיקות איכות בכדי לוודא שאכן כל קישור וכפתור פועלים בצורה תקינה, האתר מותאם רספונסיבית למסכים שונים ועוד שורה של בדיקות נוספות. זהו השלב שבו אנו נעלה את האתר ל Domain משלכם, נדאג שהוא מאובטח ומהיר, נבדוק שוב שהכל תקין ונחבר אותו לגוגל.