פרסום בגוגל (CPC)

תקליק לעבר הפסגה

פרסום בגוגל - להיות בראש העמוד מהרגע הראשון

demo-attachment-264-Group-9279
גוגל-טאג-מנג'ר
פרסום-בגוגל-אדס
google-ads
demo-attachment-342-Group-29
קידום אתרים בגוגל
google_analytics
ads

פרסום ממומן בגוגל (CPC)

הפרסום הממומן בגוגל נעשה דרך המערכת של Google Ad’s. הוא ערוץ השיווק של גוגל ונועד בעיקר לפרסום מוצר או שירות ספציפי. כאשר רוצים להגיע לתוצאות שיווק יעילות וממוקדות עם לקוחות המחפשים את העסק שלכם, זה בדיוק המקום לפרסם בו. אלפי אנשים מחפשים בגוגל ביום שירות או מוצר מסוים ואתם יכולים להיות בדיוק במקום הנכון וברגע הנכון עם הפרסום הממומן בגוגל.

מה זה פרסום ממומן בגוגל(CPC)?

פרסום ממומן בגוגל נקבע על פי תקציב יומי אותו אנו רוצים להשקיע, ונקרא גם CPC שהוא קיצור של Cost Per Click – משלמים רק על הקלקות (כניסות למודעה). זה אומר שאם לא הקליקו על המודעה שלך אתה בעצם לא משלם. זוהי דרך מצויינת להגדיל את התנועה לאתר או לדף הנחיתה שלך במהירות, להבדיל מקידום אורגני שלוקח זמן והשקעה גדולה. בפרסום ממומן אנו יכולים לפרסם בכמה ערוצי פרסום של גוגל.

רשת החיפוש – זהו המקום שבו אנו מחפשים ביטויים וגוגל מספקת לנו את התוצאות הרלוונטיות ביותר לביטוי שחיפשנו. כאשר מפרסמים בגוגל, התוצאה שלנו תהיה לרוב בין ארבעת התוצאות  הראשונות בגוגל ותסומן לידה המילה “מודעה”

פרסום REMARKTING (שיווק מחדש) – קמפיין בו אנו מפרסמים לאנשים שכבר ביקרו אצלנו באתר, מה שהופך אותם ככל הנראה ללקוחות פוטנציאלים. את השיווק מחדש ניתן לפרסם דרך רשת המדיה או דרך רשת החיפש.

רשת המדיה – רשת המדיה היא פלטפורמה המאפשרת דרך נוספת להגיע אל לקוחות פוטנציאלים דרך הצבת פרסום בשטחי פרסום למעלה משני מיליון אתרים ואפליקציות. הפרסומות שלנו יכולות להופיע ב Gmail, אתרי חדשות ועוד, ומאפשרת לנו להגיע ללקוחות שלנו בכל מקום שבו הם נמצאים. המערכת של גוגל יודעת לבצע פילוח של הגולש ולהציע לו את השירות או המוצר שלנו באתרים שונים בו הוא מבקר. הפרסום ברשת המדיה הוא יעיל להגדלת מודעות למותג ומתבצעת בדרך שונה מרשת החיפוש. ברשת המדיה החיוב יכול להתבצע על פי CPM שזהו קיצור של Cost Per Mile – עלות ממוצעת לאלף חשיפות. שיטה זו טובה למפרסמים שמטרתם היא לעלות את המודעות למותג ולאפשר חשיפה מירבית.

Google Shoping – פורמט מודעות ייחודי המאפשר להציג את המוצרים שלנו ותמונות קטלוג עם המחיר של המוצר, תיאור המוצר ואף ביקורות של רוכשים ברשת החיפש. קמפיין זה מתקשר ישירות עם האתר שלנו ואף באופן ישיר עם דף המוצר באתר שלנו.

קמפיין Gmail – הינו קמפיין אשר הפרסום שלנו מגיע ללקוחות פוטנציאלים היישר לתוך המייל שלהם.

קמפיין יוטיוב – קמפיין הפרסומות של יוטיוב הינו מודעת וידאו הניתנת לדילוג לאחר 5 שניות ומפנה מיוטיוב ישירות לאתר שלנו. מיקום המודעות שלנו יהיה בתוך יוטיוב ובאתרים שותפים. שיטת התשלום בקמפיין כזה הוא CPV – זהו קיצור של Cost Per View והחיוב מבוצע רק אם הסרטון מתנגן כ – 30 שניות לפחות. אם הגולש דילג על המודעה לא יבוצע חיוב בעבור הצפייה. שיטה נוספת בפרסום ביוטיוב הוא פרסום סרטון באורך של עד 6 שניות. בשיטה זו אין אפשרות לדלג ע הסרטון והחיוב בעבור פרסום סרטון כזה נקרא CPM – תשלום עבור אלף צפיות. 

ההבדל בין פרסום ממומן בגוגל לפרסום ממומן ברשתות החברתיות

פרסום ממומן בגוגל מבוסס על פי מילות מפתח וביטויים ספציפיים, משמע חיפוש של גולשים רלוונטים. להבדיל מהפרסום הממומן ברשתות החברתיות שנקרא מודעות “Push” (מהמילה לדחוף) בגוגל הפרסום נקרא מודעות “Pull” (מהמילה למשוך) הכוונה שברשתות החברתיות הגולש לא צריך לחפש אותנו על מנת לראות את הפרסום שלנו (כמו הפרסומות בטלוויזיה וברדיו), אנחנו “דוחפים” לו את הפרסום.
בפרסום ממומן בגוגל (ברשת החיפוש), הגולש צריך לחפש את השירות או המוצר שלנו או כל ביטוי רלוונטי אחר שקשור בפרסום שלנו, ורק אז אנו מופיעים בתוצאות החיפוש. הגולש “מושך” את הפרסום שלנו על פי השאילתה שהקליד בחיפוש. דרך זו מקרבת אותנו להמרה של לקוח פוטנציאלי משום שהוא מחפש את השירות / המוצר שלנו ולא נחשף אליו “על הדרך”.

למה להשקיע בפרסום בגוגל?

לפרסום ממומן בגוגל ישנם יתרונות ברורים.

  • תוצאות מיידיות
  • הגדלת הרווחיות תוך זמן קצר
  • קבלת לידים ופניות רלוונטיות
  • הגעה לאנשים המחפשים עכשיו את השירות או המוצר שלך
  • ההשקעה בתקציב הנקבעת על ידך
  • תשלום רק על ידי כניסה לאתר שלך
  • בוחרים מתי להציג את המודעה ובאיזה פלטפורמה להציג אותה
  • ניתן להפסיק את הקמפיין בכל שלב וללא התחייבות מראש
  • מיקוד אופטימלי ללקוחות שלך
  • הגדלת כמות המבקרים באתר

למי מיועד השירות הפרסום של גוגל?

כאשר בוחרים לפרסם בגוגל בפרסום ממומן כדאי לבחור מוצר או שירות אחד ולהתמקד בו ספציפית (ניתן לפרסם אתרים שלמים אך זה פחות יעיל). בדרך כלל בשירות זה מפרסמים דף נחיתה שמתמקד במטרה מאוד ספציפית. כך, כאשר הגולש מחפש שירות או מוצר מסוים, הסיכוי להמרה הוא הרבה יותר גבוה.

השלבים העיקריים בהקמת קמפיין ב Google Ad's

01

הגדרות ויעדים

השלב הראשון בהקמת קמפיין הוא הגדרת יעדי הקמפיין. כך אנו יכולים לדעת באיזה שיטת פרסום להשתמש (רשת החיפוש, רשת המדיה, יוטיוב וכד’). בשלב זה נחליט מהם יעדי הקמפיין ומה נרצה להשיג בעזרת הקמפיין. נקבע תקציב אופטימלי ליום ועוד.

02

מחקר מילות מפתח

בשלב השני שבצע מחקר מילות מפתח על פי ההגדרות והיעדים שהצבנו לקמפיין. שלב זה הוא חשוב ביותר על מנת לבחור את מילות המפתח הכי אופטימליות לקמפיין שאנו מבצעים על מנת להביא חשיפות איכותיות והקלקות שיניבו לנו לידים והמרות.

03

הקמת הקמפיין

בשלב זה אנו נקים את הקמפיין שלכם ב Google Ad’s נגדיר דף נחיתה, יעדים, כותרות, תיאורים ועוד על פי מילות המפתח שחקרנו. בוחרים תזמון למודעות, באיזה סוגי מכשירים נרצה להופיע (מחשב, טאבלט, טלפון), בוחרים 

04

אופטימיזציה ומעקב

לאחר שהקמנו את הקמפיין והוא התחיל לרוץ, אנו נבצע אחריו מעקב יומיומי ונעשה אופטימיזציה למילות המפתח, למודעה עצמה, לתוספי המודעה, לכותרות המודעה ולתוכן. שלב זה חשוב הן בביצוע הקמפיין על מנת לא לבזבז כסף והן מבחינת גוגל על מנת שימשיך לדרג את המודעה שלנו בדירוג גבוה ולא יוריד אותנו בתוצאות. בנוסף, אופטימיזציה טובה של קמפיין חוסכת לנו הרבה מאוד כסף ומעלה את כמות ההמרות.